Werkeloos..nou en.

• Dikkie

he he sorry..ging ff fout.

even ter info voor werkende die hier op kijken.

Ik ben ook werkeloos en ik verdien meer dan de meeste werkende met mijn homepage. ik zal niet zeggen welke want dat is spem hiero. maar tip: als je geen poen heb bouw een slimme page en je hoeft niet meer te werken.

• Bwahahahaha

en vang jij ook een uitkering?

• al 35 jaar werkloos

Beste Bwahahahaha,

Ik denk dat je het helemaal verkeerd aanpakt. Kijk ik ga drie keer per jaar op vakantie (lekker onder de zon), heb een vette uitkering en klus zo af en toe zwart bij.

Trouwens door de vakantie kom ik een beetje uit de sleur van allerdaags. Misschien heb je een verkeerd beeld van mij, daarom hier een samenvatting van mijn dagindeling.

Om een uur of twee 's middags wordt ik wakker. Blikjes bier op ruimen van de andere dag en vervolgens tv aan zetten. Tot een uur of acht meestal. Om de hoek nog even een patatje halen en een krantje en vervolgens nog met een paar vrienden de gaan stappen.Meestal kom ik dan om een uur of drie thuis, waarna ik nog even de tv aan zet voor ik ga slapen. Ja zo ziet mijn dag er ongeveer uit.

Dit hoe je ook niet altijd vol dus af en toe klus ik wat bij en krijg ook nog een uitkering waar ik dan op vakantie ga.

Mazzel !

Bwahahahaha schreef in bericht:

——————————-

en vang jij ook een uitkering?

• Bwahahaha

ach ja, je wil me gewoon uitlokken.

Waarschijnlijk ben jij gewoon een jup die het zoals alle juppen erg druk heeft en toevalllig hier langs kwam en een grapje wilde maken.

In dat geval heb ik medelijden met je, want te veel werken is ook weer niet goed.

En als je verhaal klopt, dan vind ik je nog zieliger en zou ik bijna huilen van meelij, want wat moet jij een saai leven hebben zo.

Pas maar op voor je lever met al dat bier.

Gegroet, Bwahaha

• al 35 jaar aan het werk

Beste Bwahahaha

Je hebt me helemaal door Bwahahaha.

Bedankt voor het meewerken aan de grap.

gegroet

al 35 jaar werkloos = al 35 jaar aan het werk

Bwahahaha schreef in bericht:

——————————-

ach ja, je wil me gewoon uitlokken.

Waarschijnlijk ben jij gewoon een jup die het zoals alle juppen erg druk heeft en toevalllig hier langs kwam en een grapje wilde maken.

In dat geval heb ik medelijden met je, want te veel werken is ook weer niet goed.

En als je verhaal klopt, dan vind ik je nog zieliger en zou ik bijna huilen van meelij, want wat moet jij een saai leven hebben zo.

Pas maar op voor je lever met al dat bier.

Gegroet, Bwahaha

• Bwahahaha

het was grappig hoor

bwahaha ik lag helemaal dubbel

• >>M<<

zielig stuk verdriet

meer dan de meeste werkende hier yeah right in your dreams stuk

lui vreten

• Koos Werkeloos

Dus toch wereke want een homepage mot je wel eerst make en dat kost tijd en dat heb ik nie omdat ik bier zuip begrijp je wel.

• Koos Werkeloos

Schei nou toch uit met gelul jongens,,, Koos is Werkeloos en heeft geen tijd voor klussen. Vakantie hou Koos wel in een kartone doos bij het Centraal. Lache hoeveel poen die toeristen je geven na een paar dagen hebt Koos dan een meier of 10 en pakt de bus naar Toremolienos en gaat daar lekker zuipen en vrouwen versieren tot die rug op is. Lache joh, mot je ook doen het vereikt je horison begrijp je

Koos Werkeloos

• @jc

daar heb je toch geen tijd voor, voor reisjes maken en vrouwen versieren?

je moet toch de hele tijd bier drinken??

en trouwens, je l.ul werkt toch niet dus echt veel zul je er niet aan hebben als je een vrouw versierd hebt.

heheheeheh

met geniepige groet,

@jc