geen geld voor de kerst

  • L.B

    Hallo allemaal julie weten als je een uitkiring heb geen geld hebt voor de kerst dat julie het weten dar houden ze niet rekening mee dat mensen of moeders alleen geen kerst kunnen vieren erg he !! ik wens alle mensen met een uitkiring een vrolijk kertsmis toe een moeder

  • karl

    en mensen die werk hebben wens je geen vrolijk kerstfeest toe? wat kunnen wij eraan doen

  • sijlvia

    je haald me de woorden uit me toetsenbord karl…….vindt het rot voor een ieder die het niet breed heeft maar ik werk mannie werkt dacht toch wel dat wij ook een fijne kersttijd mochten hebben???

    voor iedereen fijne feestdagen en een goed 2004………….

  • karl

    ja de werkenden betalen immers mee voor de werkelozen. eigenlijk moesten wij een bedankje krijgen. en ik vind nog steeds dat er nog te veel vacatures zijn die opgevult moeten worden, is maar wat je wil (en niet kan) doen.

  • Monique

    weet je wat je had kunnen sparen als je geen internet had…

  • diana

    waarom medelijden wekken. je hoeft je bed niet uit te komen voor die uitkering.

    Je hebt huursubsidie,krijg als je het goed speelt GRATIS kinderopvang, een weekje vakantie etc. hoezo medelijden…kom op zeg. en een dvd speler mobieltje auto zul je ook wel hebben. in afrika zijn ze zielig

  • peter

    we moeten de mensen uit Polen halen om te werken want de Nederlanders willen niet. Zelfmedelijden helpt niet.

  • sijlvia

    ben ikmniet met je eens peter,ik ken mensen die wel graag werken maar niet worden aangenomen.

    ze worden afgewezen op bijv.leeftijd en breng daar nu eens wat tegen in????

    want als zo,n werkgever een jonger iemand neemt sta je toch zeker buitenspel ??

  • Ciska

    Ik wil dolgraag werken maar ik ben te ouden vinden ze.

    Ze hebben me ingeruild voor iemand van 17.

    Ik ben nog maar 31 en dat vinden ze te oud.

    Maar ik zal wat vinden.

    Groetjes Ciska

  • blondine

    wat een boelshit is dit allemaal…. ik ben ook een minima persoon maar ik kan wel heel goed kerst vieren met mijn gezin omdat je weet tenslotte al 12 mnd van te voren dat het kerstr wordt / is dus genoeg tijd om te sparen voor dit soort dagen… b.v. een sigaretje laten liggen zou al heel veel helpen

    dus voor een ieder die een goede kerst zou willen vieren en dan nog niet over de andere speciale dagen gesproken dan?, elke mnd gewoon een klein bedrag weg leggen doet al wonderen…..