wordt krantenbezorger en verdien bij

  • Agent Groningen(wijk Beijum)

    Krantenbezorgers gevraagd voor bezorgen van ochtendkranten in Groningen in de wijk Beijum.

    Verdiensten fl. 400 tot 500 per 4 weken!!

    Interesse, stuur een e-mail naar : agent_beyum@hotmail.com

  • Elsje.

    Dat is de moeite ook niet waard zeg!!! Ga gewoon naar een arbeids/uitzendbureau en vindt een baan die meer verdient als deze idioote job. Hoe durf je eigenlijk iemand te laten werken voor 400 500 per 4 weken…..een uitkering is zelf nog hoger je denkt dan toch zeker niet dat iemand voor dit balle bedrag uit zijn nest komt??? Misschien kinderen van 12 13 jaar.

  • O18

    elsje, volgens mij bedoeld hij dat je 1 of 2 uren per ochtend een krant bezorgd en niet full time ofzo werkt. dat zou iemand van een oudere leeftijd toch moeten weten?(omdat je het over een uitkering hebt)

  • Hans

    Het woord “honderd” heeft misschien vanuit je jeugd een magische klank van zoveel, dat je het niet tellen kan, maar het is bedroevend om te zien, hoe in dit land, waar de prijzen continu flink verhoogd worden, Æ’ 100 zo weg is.

  • Hans

    Een maand heeft 30 dagen, min 4 zondagen komen we uit op 26 dagen. 26*1,5 = 39 uur, dan hebben we het over iets van Æ’ 10 tot Æ’ 12,50 per uur, bruto wel te verstaan en op uren, waarop fatsoenlijke bedrijven je ploegentoeslag geven.

  • O18

    ow ik had geen rekening gehouden met dat het bruto was

  • Elsje.

    Ik snap er niets van!!! Volgens mij verdien je echt niet veel met die krantenwijk.

    Als je alleen zaterdags werkt bijv bij een bakker of slager verdien je veel meer.'

    Of zie ik het weer eens verkeerd, kan want dat gebeurd regelmatig..

    Als ik fout zit dan zeg ik alvast: Sorry, voor het afkraken van je goedbedoelde informatie meneer de agent.

  • nick kooijman

    ik zou het graag doen, als de vacature nog open is. maar het is in 2001 geschreven dus denk het niet. voor het geval dat het wel zo is: ik woon op de jensemaheerd in beijum, ben 14 jaar en volg het vwo onderwijs,

    nick

  • esra

    :(meneer ik wil heel graag krantenbezorgen, kunt u graag helpen

  • maria

    goeiemiddag

    ik zag dat je iemand nodig had voor kranten bezorgen voor ochtend in beijum woon zelf in beijum en zoek namelijk een wijkje in beijum

    mvg maria feenstra