lege pagina??

  • Bwahahahaha

    Ja natuurlijk, hoe kan het ook anders!

    Jullie werklozen hebben natuurlijk geen PC he, om op te kunnen netten.

    OF ZIJN JULLIE TOCH OPEENS AAN HET WERK GEGAAN?

    WORDEN MIJN ZUURVERDIENDE BELASTINGCENTEN MISSCHIEN TOCH NOG GOED BESTEED…..

  • al 35 jaar werkloos

    Nee hoor ik ben gewoon op vakantie geweest van jouw zuurverdiende belastingcenten. Moet je ook eens doen ! Doet je goed.

    Bwahahahaha schreef in bericht:

    ——————————-

    Ja natuurlijk, hoe kan het ook anders!

    Jullie werklozen hebben natuurlijk geen PC he, om op te kunnen netten.

    OF ZIJN JULLIE TOCH OPEENS AAN HET WERK GEGAAN?

    WORDEN MIJN ZUURVERDIENDE BELASTINGCENTEN MISSCHIEN TOCH NOG GOED BESTEED…..

  • Bwahaha

    Stelletje uitzuigers, dat zijn jullie!

    en helaas is dat bericht weg, maar ene achterlijke Kamps wilde nog iedereen een PC geven ook, van mijn zuurverdiende centen!

    GA MAAR EENS WERKEN, STELLETJE LAMLU.LLEN!

    UITZUIGERS!

    MAATSCHAPPELIJK ONNUTTIGE NIETSNUTTEN!

    PARASIETEN!

  • Martijn

    Je bent erg laf dat je niet eens je eigen naam en email adres erbij zet. Of wordt de afstand tussen ons dan korter ? Net zo kort als jouw verstand ? Wat voor beroep heb jij ? Ik ken genoeg bedrijven die iemand als jou nooit aan zouden nemen. Ga je nu weer onder een andere naam op een ander forum verder zeiken ? Bv meiden.startpagina.nl .

    Met de vriendelijke groet,

    Martijn

  • Bwahahahaha

    Mail me dan, als je durft!!!!!!

    je hebt vast tijd genoeg

    als je de hele dag op je luie gat zit,

    onze centen te verteren.

    Mag ik je even hieraan herinneren:

    Discussie-reaktie-mededelingen over alles wat met werkloos heeft te maken.

    Daar hoort deze discussie zeker bij want onder ‘alles’ versta ik ook de andere kant van de medaille.

    En dat is dat jullie werklozen teren op onze belastingcenten.

    En dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er mensen werkloos zijn omdat ze niet KUNNEN werken, dat is heel erg.

    ALs je wel wilt werken maar je kunt het niet.

    En dan vind ik het helemaal niet erg dat ik een deel van mijn verdiende geld opzij moet zetten om hen in hun onderhoud te voorzien.

    Maar als ik dan om me heen kijk en ik zie ook mensen die een uitkering trekken en de hele dag met een zak chips voor de TV liggen te hangen, terwijl ze gemakkelijk in staat zijn om te kunnen werken, dan word ik eerlijk gezegd erg kwaad van binnen en ook als ik er dan aan denk dat ik zelf heel hard moet werken voor de kost en me dan nog niet veel kan veroorloven.

    En dan gaat een deel van mijn centen ook nog eens naar die luiwammessen!

    En dan lees ik hier op dit prikbord (bericht is nu weg)

    dat ene Kamps een computer aan de werklozen aan wil bieden door middel van ene aktie, zodat ze ook kunnen netten, dan schiet dat mij in het verkeerde keelsgat.

    Dus, IK, met mijn harde werken, kan nog niet eens een PC betalen, maar voor een werkloze moet het opeens wèl mogelijk zijn…..

    En als ik dan weet dat ook die luiwammessen daar gebruik van gaan maken, dan vind ik dat helemaal fraai!

    Ik geef toe, ik scheerde werklozen even over één kam, en dat had ik niet moeten doen en daar bied ik hierbij

    mijn excuses

    voor aan.

    Sorry dat ik jullie heb beledigd, ik had beter na moeten denken en in mijn kwaadheid moeten vermelden dat de dingen door mij neergeschreven niet voor iedere werkloze geldt.

    Dat ik slechts de luiwammessen onder jullie graag de straat op schop en eens flink laat zwoegen, dat het luie zweet er maar snel uit is.

    Ik hoop dat ik zo duidelijker ben geweest, Martijn.

    Gegroet,

    'Bwahaha', alias de @@rd@ppelboerin

  • Bwahahahaha

    hee, mijn e-mail stond er niet bij,

    zeker vergeten

    bij deze nog een keer dan om te laten zien dat ik niet laf ben

  • Bwahahahaha

    hij pakte hem weer niet, nu wel?

  • Monique L

    Ik snap al die drukte over werklozen niet zo goed. In de eerste plaats denk ik dat het beeld “de hele dag chips etend voor de TV” nogal overtrokken is en in de tweede plaats, als je dat een aantrekkelijke gedachte vindt, lijkt het me zeer eenvoudig om je baan op te zeggen. En over het cliche “en dan ook nog allemaal van mijn belastingcenten”: denk je dat als uitkeringen zouden worden afgeschaft we geen belasting meer hoefden te betalen? Ik baal ook als ik zie hoeveel geld er na hard werken van mij ingehouden wordt, maar de gedachte dat dat bij mensen terecht komt die in ieder geval doen wat ze willen en slechts van het leven genieten (?) vind ik niet onprettig.

    Okee…pc's uitdelen gaat mij ook te ver… Maar, laat iedereen gewoon doen wat ie wil. Natuurlijk is het een luxe, maar wij hebben hier het geluk dat je ervoor kunt kiezen om niet te werken. Als jij het prettig vindt wat je doet ga je je toch niet druk maken om anderen die ook alleen maar doen wat zij prettig vinden.

    Monique

    Bwahahahaha schreef in bericht:

    ——————————-

    Mail me dan, als je durft!!!!!!

    je hebt vast tijd genoeg

    als je de hele dag op je luie gat zit,

    onze centen te verteren.

    Mag ik je even hieraan herinneren:

    Discussie-reaktie-mededelingen over alles wat met werkloos heeft te maken.

    Daar hoort deze discussie zeker bij want onder ‘alles’ versta ik ook de andere kant van de medaille.

    En dat is dat jullie werklozen teren op onze belastingcenten.

    En dat wil niet zeggen dat ik niet weet dat er mensen werkloos zijn omdat ze niet KUNNEN werken, dat is heel erg.

    ALs je wel wilt werken maar je kunt het niet.

    En dan vind ik het helemaal niet erg dat ik een deel van mijn verdiende geld opzij moet zetten om hen in hun onderhoud te voorzien.

    Maar als ik dan om me heen kijk en ik zie ook mensen die een uitkering trekken en de hele dag met een zak chips voor de TV liggen te hangen, terwijl ze gemakkelijk in staat zijn om te kunnen werken, dan word ik eerlijk gezegd erg kwaad van binnen en ook al….

  • 'bwahahahaha'

    'mijn belastingcenten' geef ik graag uit aan maatschappelijke dingen die ook mij van nut zijn.

    Niet voor koekhappers.

    Ook niet voor de koningin, maar goed, dat is een ander verhaal.

    'de hele dag chips etend voor de tv'

    heb ik ook duidelijk gemaakt dat dat niet voor iedereen geldt, maar ik persoonlijk ken zelf mensen die op deze manier leven en dat dan van mijn belastingcenten.

    stik!

    ik irriteer me hier wel aan en daar heb ik geen weerwoord van zo'n nutteloos kreng als jij van nodig.

    je had zeker weer te veel tijd over of ben je niet werkloos? dan studeer je zeker iets met ‘maatschappij’ er in of iets met ‘sociaal’.

    hehe veel plezier met je kneuzen! sukkel

  • Monique L

    … nutteloos kreng….sukkel….(mijn ?) kneuzen…

    Knap hoor, zo'n gedegen psychologische analyse, bijna eng zoals je mij zo raak weet te typeren. Omgekeerd lijk jij mij erg sympathiek, volgens mij ben je best wel relaxed en vooral helemaal zonder frustraties enzo. Om jaloers op te worden.

    In de eerste plaats mijn excuses dat ik je tekort heb gedaan door niet te zien dat je in feite erg genuanceerd bent over dingen als chips eten en op een bank zitten. Ik hoop dat ik je er niet al te zeer door heb gekwetst.

    Ben het trouwens meer met je eens dan je denkt: ik besteed mijn belastingcenten (ja, ik werk) ook liever aan mijzelf, het is helaas inherent aan belastingen dat die vaak voor doelen gebruikt worden die niet direct nuttig zijn voor de betaler (als je een tip hebt hoe mijn geld zonder uitzondering bij mij terecht komt…). En gezien dat feit heb ik er geen moeite mee dat mensen die niet willen werken leven van centen die ik hoe dan ook kwijt ben. Ik begrijp dus nog steeds niet goed wat nou precies die irritatie is; je weet, ik ben een sukkel en ik heb iets meer argumentatie nodig dan “ik wil dat mijn belastinggeld bij mij terug komt”.

    Nog een “ikke-niet-begrijpen”:

    Is het het erg fout om “iets met maatschappelijk of sociaal erin” te studeren? Dan hoor ik het graag. Ik mocht eens op het idee komen en de grootste fout van mijn leven begaan.

    Als laatste: Het spijt me dat ik je wederom heb geconfronteerd met een reactie. Ik begreep uit je woorden dat dat het laatste is waar je op zit te wachten, dat je alleen je eigen ding kwijt wilt en je lijkt er van te schrikken als anderen ineens ook ideeeen blijken te hebben die ze kenbaar willen maken. Sorry hoor, dat kon ik toch niet weten! Maar misschien is een goedbedoelde waarschuwing hier op zijn plaats: Wees erop bedacht dat er soms gereageerd wordt op iets dat je verkondigd op een plek waar Andere Mensen dat kunnen lezen. Die kans is namelijk best wel groot. En als je dat echt niet aankunt is het wellicht minder stressvol voor je om een dagboekje te beginnen. Zo eentje met een slot erop.

    Met vriendelijke groet!